Skip to main content

Fx Alternativer Initiativ Clearing


CORRECTED-REFILE-US regulator nærmer seg nye retningslinjer for FX-clearing. GJELDER 2. grafer om forslagets rekkefølge. BOCA RATON, Florida, 13. mars IFR - De første CFTC-retningslinjene for obligatorisk rydding av valutaderivatkontrakter er i siste utkast og kan komme så tidlig som de neste seks ukene, ifølge markedet deltakere og en av byråets kommisjonærer. Forslaget, som da vil bli åpent for kommentar og senere innfaset over flere måneder og tre faser, vil sette i gang et skifte av det tredje settet av derivatinstrumenter som skal mandat til sentral clearing via Dodd-Frank lovgivning. De to første settene av kontrakter var renteswapper og kreditt default swaps. FX mandatet vil omfatte ikke-leverbare fremover og OTC FX opsjoner. Jeg har ikke en eksakt dato, men forslaget virker nært forestående, CFTC-kommissær Scott O Malia fortalte IFR på sidelinjen av en industrikonferanse i Boca Raton, Florida. Å dømme etter noen samtaler med ansatte, vil jeg si at det vil være ute i andre kvartal. Bevegelsen av valutakontrakter til clearing vil utgjøre et stort skifte for NDF og opsjonsmarkedet, hvor handler for tiden foregår bilateralt. Tidligere skift til obligatorisk clearing for IRS og CDS kontrakter ble preget av utbredt industri uenigheter over form, struktur og kostnaden for clearing. Det er mange flere spillere i dette markedet enn IRS og CDS, så det kan være veldig rotete, sier O Malia. Vi må virkelig bore ned og finne ut noen ting rundt hvordan infrastrukturen fungerer. Noen markedsdeltakere tror industrien har lært sine leksjoner fra tidligere erfaring, og at skiftet vil bli jevnere enn i fjor. Utvekslinger peker på at handelsmenn Brukes allerede i økende grad av rydde produkter som futures og børshandlede alternativer fordi produktene gir redusert motpartsrisiko og kapital effektivitet. Frivillig skift gir bevis for noen at næringen er klar for mandat og vil samarbeide med å etablere markedsinfrastruktur. Vi har sett en stor økning i kunder som ønsker å handle FX gjennom utveksling og på elektroniske plattformer, sier Derek Sammann, leder av FX, metaller og opsjonsløsninger hos CME-konsernet. En rekke regelverk presser folk til å utnytte hovedstaden og operasjonell effektivitet knyttet til valutahandel. Utvekslingshandlede FX-alternativer er firmaets raskest voksende FX-produkt, med 2013 gjennomsnittlig daglig volum som vokser 49 år over år. mandat for sentral clearing vil også starte klokken som tikker for bevegelse av NDFer og opsjoner på swap execution facilities - elektroniske plattformer hvor OTC swaps vil bli tvunget til å handle som følge av Dodd-Frank. Alle FX SEFs har ventet med pusterom for FX clearing mandatet - nå kan vi puste ut, sa Vikas Srivastava, konsernsjef for Integral SEF, en FX trading plattform. Dette vil til slutt gi grunn til å handle NDFer og opsjoner på SEF. Markedsdeltakere er svært interessert i å se hvordan CFTC strukturerer clearing av OTC FX-opsjoner, spesielt, selv om strukturen for NDF er relativt forstått. Utløpet av et alternativ bringer oppgjør av en transaksjon hvor to kontantstrømmer utveksles, en prosess som tradisjonelt håndteres av den forhandlerløpende CLS Bank. Inkludering av clearinghus i blandingen betyr at KKP og CLS må treffe en avtale om hvordan risikoen styres rundt denne oppgjørsprosessen Rapportering av Mike Kentz. Regulatory Timeline. I september 2009 har G20 satt et mål om å innføre obligatorisk clearing for standardiserte derivater. Den europeiske unionen gjennom EMIR, USA gjennom Dodd-Frank og andre jurisdiksjoner i G20 har implementert eller implementerer regelverk for å oppnå dette målet I tillegg utviklet internasjonale tilsynsmyndigheter mer krevende internasjonale standarder for KKPer gjennom CPMI-IOSCO Pr inciples for FMIs og gitt veiledning om gjenopprettings - og oppløsningsplaner som KKP skal ha på plass for å sikre at de kan fortsette å yte kritiske tjenester i løpet av økonomisk stress. Globale banktilsynere støtter G20-innsatsen gjennom Basel III ved å utvikle regler for bankkapital som gjelder til cleared og uncleared derivatives. Visit vår Obligatoriske Clearing Checker for å finne ut hvilke renteswapper som er mandated for clearing i US S. VII av US s Dodd-Frank lov gir CFTC jurisdiksjon over swaps dvs. renteswapper, CDS på brede indekser, valutaswapper, opsjoner og NDFer, energi - og metallswaps, varebytter og SEC-jurisdiksjonen over sikkerhetsbaserte swaps, dvs. single-name CDS, swaps på en enkelt sikkerhet, swaps på en smalbasert indeks. Canada og Mexico arbeider aktivt for å fullføre regler for å gjennomføre G20-forpliktelsen om obligatorisk clearing. I Europa implementerer EMIR G20-forpliktelsen til å kreve obligatorisk clearing og rep posting til handelskataloger av OTC-derivatkontrakter Krav til rapportering er allerede fullt implementert Første fase av clearing mandatet starter 21. juni 2016 og vil dekke G4 IRS. Den mandatiserte sentrale clearing av flere ikke-G4 europeiske valutaer forventes å søke fra tidlig 2017 EMIR introduserer også nye krav til KKP, for eksempel kapitalkrav, forutgående risikostyring og organisatoriske krav. Disse er i tråd med nye CPMI-IOSCOs prinsipper for FMI. Handelsforpliktelsen i Europa vil bli introdusert i Markets in Financial Instruments Regulation MiFIR, som vil kreve gjennomføring av standardiserte og likvide derivater på regulerte markeder, MTFs eller multilaterale handelsfasiliteter, OTFs MiFIR, vil gjelde fra 3. januar 2018. Kapitalkravene for ikke-sentralt rydde kontrakter gjennomføres via kapitalkravsforskriften CRR , som trådte i kraft 1. januar 2014 Det er imp Orant å merke seg at EMIR inneholder krav til sikkerhet for ikke-sentralt rydde derivatkontrakter. I oktober 2014 utstedte de internasjonale organene CPMI-IOSCO og FSB rapporter om gjenoppretting og oppløsning av FMI. Formålet med rapportene er å sikre at FMI, inkludert KKP, er gjenstand for et system for gjenoppretting og oppløsning for å fortsette å yte sine kritiske tjenester i perioder med ekstremt økonomisk stress, unngår bruk av offentlige midler. Vi forventer ytterligere internasjonal veiledning i løpet av 2016. I Europa er Europa-kommisjonen planlagt å produsere en lovforslag om KKP-gjenoppretting og oppløsning i januar 2016. I Asia-Stillehavsregionen er clearing mandater på plass i Japan Yen-denominert renteswapper og iTraxx Japan-indeksen kreditt standard swaps, regulert av Financial Services Agency Kina Yuan-denominert rente swaps, regulert av People's Bank of China Sør-Korea Won-denominated renteswapper, r Egulert av Financial Services Commission og India Rupee US Dollar Valutakurs fremover regulert av Reserve Bank of India Myndigheter i andre jurisdiksjoner arbeider også aktivt med forslag Australia planlegger å innføre et mandat i april 2016 rentederivater i G4 valutaer pluss australske dollar , regulert av Australian Securities and Investments Commission Singapore har konsultert forslag om å mandat å rydde rentebytteavtaler i Singapore og amerikanske dollar, og muligens også denominert i euro, yen og sterling i midten av 2016, regulert av Monetary Authority of Singapore og Hong Kong har også foretatt en konsultasjon om forslag om å mandat rydde rentederivater i G4-valutaer, i tillegg til Hong Kong Dollars, i midten av 2016, regulert av Hong Kong Monetary Authority og Securities and Futures Commission. Roll over prikker for arrangement informasjon. CFTC grenseoverskridende veiledning foreslått. CFTC mottok et nummer av kommentarer fra ikke-regulerende myndigheter og markedsdeltakere om den foreslåtte veiledningen. Endelig veiledning vil trolig reflektere endringer basert på disse kommentarene. Det er ingen fast dato for sluttføring av veiledningen. Definisjon av CFTC SEC-definisjon av swap og sikkerhetsbasert bytte. Finalisering av disse definisjonene krystalliserte den effektive datoen for en rekke forskrifter, inkludert sanntids offentlig rapportering, rapportering til bytte av dataregister SDR og registreringskrav for SD og MSPs. CFTC rett gjennom prosessregulering effektiv dato. I tillegg til reglene krever godkjenning eller avvisning av en bytte av en derivat clearing organisasjon DCO så snart det er teknisk mulig, en standard som CFTC tolker som innen 60 sekunder etter at bytte er presentert for clearing av et clearingmedlem. LSOC initial implementation. LSOC juridisk segregerte, operasjonelt Kommingled gjelder segregering av kundemargin og sikkerhet for swaps Den første im gjennomføring av LSOC-adresser beskyttelse mot medkunderrisiko. CFTCs endelige obligatoriske clearingsbestemmelser for IRS og indeks-CDS-publisering i Federal Register. CFTC obligatoriske clearingbestemmelser for IRS og indeks CDS-ferdigstillet Obligatorisk clearing for IRS og CDS som faller innenfor CFTCs fastsettelse vil bli innfaset i løpet av 2013 CFTC vil sannsynligvis gjøre obligatoriske clearingsbestemmelser for tilleggsprodukter i 2013.First deadline for fil SD-applikasjoner og SD-rapportering av rentebytteavtaler og indeks-CDS til SDRs begynner. Swap Dealer registreringsapplikasjoner begynner å bli arkivert, rapportering av IRS og indeks CDS til SDRs ved byttehandlere begynner Enheter som oppfylte kriteriene for byttehandelregistrering i oktober 2012, må sende inn en registreringsansøknad innen 31. desember 2012 Disse enhetene må også begynne å rapportere IRS og CDS til SDRs innen den aktuelle datoen. Kategori 1 obligatorisk rydding av IRS og CDX begynner. Kategori 1 inkluderer SD, MSP og aktive midler Obligatorisk clearing gjelder swaps inngått på eller etter 11. mars 2013.SDR Rapporteringsdato for finansielle motparter. SDR rapportering er effektiv for IRS og kreditt swaps for finansielle swap motparter CFTC No-Action 13-10 er i kraft for alle andre aktivaklasser og ikke-finansielle - finansierte motparter. Kategorien 1 obligatorisk rydding av iTraxx begynner. Kategorien 1 inkluderer SD, MSP og aktive midler. Obligatorisk clearing gjelder swaps inngått 26. april 2013.SDR Rapporteringsdato for finansielle motparter. SDR-rapportering er effektiv for egenkapital swaps, valuta og andre råvareswapper for finansielle swap motparter under betinget, ikke-handling lettelse Relatert informasjon CFTC No-Action 13-10.Kategori 2 Obligatorisk clearing av IRS og CDX begynner. Kategorien 2 inkluderer råvarer, hedgefond og ikke - - swap-forhandlerbanker så lenge enheten ikke er en tredjeparts underkonto Obligatorisk clearing gjelder for swapper inngått 10. juni 2013 eller senere. SDR Rapporteringsdato for finansiell c ounterparties. SDR rapporteringsfrist for backloading og rapportering av alle swap transaksjonsdata fra 10. april til 29. mai 2013 for finansielle swap motparter under betinget lindring uten tiltak Relatert informasjon CFTC No-Action 13-10.SDR Rapporteringsdato for ikke-finansielle motparter. SDR-rapportering er effektiv for IRS og kreditt swaps for ikke-finansielle swap motparter under betinget, ikke-handling lettelse. Relatert informasjon CFTC No-Action 13-10.Kategori 2 obligatorisk clearing av iTraxx begynner. Kategori 2 inkluderer råvarer, hedgefond og ikke-finansielle - swap-forhandlerbanker så lenge enheten ikke er en tredjeparts underkonto Obligatorisk clearing gjelder swaps inngått 25. juli 2013.SDR Rapporteringsdato for ikke-finansielle motparter. SDR rapporteringsfrist for tilbakestilling og rapportering av alle IRS og Credit swap transaksjonsdata fra 10. april til 1. juli 2013 for ikke-finansielle swap motparter under betinget, ikke-handling lettelse Relatert informasjon CFTC No-Action 13-10.SDR Rep dato for ikke-finansielle motparter. SDR-rapportering gjelder for aksjeswaps, valutaswap og andre råvareswaper for ikke-finansielle swap motparter under betinget, ikke-handling lettelse. Relatert informasjon CFTC No-Action 13-10.Kategori 3 obligatorisk clearing av IRS og CDX begynner. Kategori 3 inkluderer alle enheter som kreves for å fjerne, inkludert ERISA-planer, som ikke faller inn i kategori 1 eller 2 Obligatorisk clearing gjelder swaps inngått 9. september 2013.DR Rapporteringsdato for ikke-finansielle motparter. SDR-rapporteringsfrist for tilbakestilling og rapportering av alle aksjeveksler, valutaveksler og andre råvareswaptransaksjonsdata fra 10. april til 19. august 2013 for ikke-finansielle swap-motparter under betinget, ikke-handlingsrelatert lindring. Relatert informasjon CFTC-handlingsplan 13-10. SDR-rapporteringsdato for finansielle motparter. SDR-rapportering effektiv for historiske swaps i alle aktivaklasser for finansielle swap motparter. Relatert informasjon CFTC No-Ac Kode 3 obligatorisk rydding av iTraxx begynner. Kategori 3 inkluderer alle enheter som kreves for å rydde, inkludert ERISA-planer, som ikke faller inn i kategori 1 eller 2. Obligatorisk clearing gjelder for swaps inngått 23. oktober 2013 eller senere. SDR-rapporteringsdato for ikke-finansielle motparter. SDR rapporteringsfrist for historiske swaps i alle aktivaklasser for ikke-finansielle swap motparter. Anvendelsesdato for amerikanske regulatoriske kapitalregler. Federal Reserve Board, Federal Deposit Insurance Corporation FDIC og Office of the Kompetent av valutaen OCC utstedte Regulatory Capital Rules som overfører Basel III kapital rammeverket i USAs juridiske rammeverk Disse reglene inkluderer bestemmelser om kapitalisering av banker for deres eksponering for KKP, som trer i kraft fra 1. januar 2014.EMIR ikrafttredelse. Den 16. august 2012 trådte EMIR i kraft. Forordningen inneholder noen bestemmelser som krever sekundær lovgivning, såkalt regulatorisk teknisk standarder RTS. Entry i kraft av EMIR RTS. ESMA og EBA har utarbeidet sekundær lovgivning, såkalte regulatoriske tekniske standarder RTS, om visse bestemmelser i EMIR Disse har blitt godkjent av EU-kommisjonen og mottatt ikke-innsigelse fra Europaparlamentet og Rådet De trådte i kraft 15. mars 2013. Foreløpig materiale EMIR RTS fra 15. mars 2013.EU utkast til regler om marginer for bilaterale OTC derivater transaksjoner. ESMA EBA EIOPA konsulterer EMIR Regulatory Technical Standards RTS på marginkrav for ikke-sentralt ryddet OTC-derivattransaksjoner Den foreslåtte RTS er i samsvar med BCBS-IOSCOs endelige anbefalinger publisert i september 2013. Søknadsdato for kapitalkravsforskriften CRR. CRD IV-pakken består av en forordning CRR og et direktiv CRD IV Det overfører Basel III-kapitalen rammebetingelser i EUs juridiske rammeverk CRR implementerer Basel III midlertidige kapitalstandarder for bankers eksponering mot KKP, w som trådte i kraft 1. januar 2014 CRR vil bli revidert for å gjenspeile de endelige kapitalkravene som ble utstedt i april 2014 av BCBS. Start av rapporteringsforpliktelsen. Motparter og KKPer begynte å rapportere alle derivatkontrakter til et handelsregister TR fra og med 12. februar 2014. Rapporteringsforpliktelsen gjelder for derivatkontrakter som ble inngått i SAMMENFOR 16. august 2012, dvs. ikrafttredelse av EMIR nivå 1-lovgivningen dersom de var utestående på den dato. NB om kontraktene ikke er utestående på RSD, må de rapporteres på RSD 3 år hvis Kontraktene er fortsatt utestående på RSD, de må rapporteres på RDS 90 dager. BORN 16. august 2012 og RSD NB om kontraktene ikke er utestående på RSD, må de rapporteres på RSD 3 år hvis kontraktene fremdeles er utestående på RSD, de må rapporteres på RDS. ON eller AFTER RSD. NB at alle disse kontraktene skal rapporteres på T 1. Først CCP autorisert under EMIR. Etter godkjenning av KKP under EMIR, er regulatoriske trinn som følger. ESMA skal utstede et konsultasjonspapir om foreslåtte regler RTS på clearingforpliktelsen basert på produktene som EMIR-autoriserte KKPer har klart. Konsultasjonen vil foreslå. hvilke klasser av OTC-derivater er underlagt clearingforpliktelsen. når clearingforpliktelsen er effektiv og eventuell innfasing av minimum gjenværende løpetid over hvilke noen OTC-derivatkontrakter må tilbakestilles. ESMA vil da foreslå utkastet til RTS til EU-kommisjonen for godkjenning, og EU-parlamentet og EU-rådet vil da gi sine ikke-innvendinger. RTS blir deretter publisert i Official Journal og trer i kraft. Den faktiske dato for anvendelse av clearingforpliktelsen vil avhenge av innfasingsperioden per type motpart, som skal defineres i RTS. Forventningen er at obligatorisk clearing vil starte i H1 2015.European Union - Forventet start av IRS G4 valuta clearing mandat for CAT 1. I august 2015 godkjente EU-kommisjonen ESMA s siste forslag om G4 IRS klar mandat Dette er nå under tilsyn av EUs parlament og råd Reglene skal være effektive innen utgangen av året, og mandatet skal begynne innen april mars 2016 for CAT 1. Mandatet for G4 IRS forventes å gjelde etter innfasingen under. CAT 1 clearingmedlemmer 6 måneder fra ikrafttredelse Q2 2016 - April. CAT 2 Finans Alternative investeringsfond over 8 milliarder terskel 12 måneder fra ikrafttredelse Q4 2016.CAT 3 Finans Alternative investeringsfond under 8 milliarder terskel 18 måneder etter inntreden i tvinge Q2 2017.CAT 4 Non-Financials 3 år fra ikrafttredelse Q4 2018.Finale prinsipper for FMIs.3 år eller 3 år 3 måneder fra RTS ikrafttredelse. Forslaget om dato for anvendelse av clearingforpliktelsen for EØS-valutaene RTS er følgende - 1. scenario 6 12 18 36 måneder etter at EØS-valutaene RTS er trådt i kraft for henholdsvis kategori 1 til 4, dersom slike RTS er publisert i EU-Tidende mer enn 3 måneder etter G4-valutaene RTS - 2. scenario 9 15 21 39 måneder etter EØS-valutaens ikrafttredelse RTS for henholdsvis kategori 1 til 4, dersom slike RTS er publisert i EU-Tidende mindre enn 3 måneder etter G4-valutaene RTS. FRLOLOADING Tilnærmingen til forhåndsføring forbli den samme som den som er foreslått for andre klasser, gjelder den kun for OTC-derivater inngått av CAT 1 og 2.CAT 1 må tømme kontrakter inngått mellom 2 måneder etter ikrafttredelse av RTS og mandatets begynnelse dersom kontrakten har en gjenværende løpetid på mer enn 6 måneder på det tidspunkt mandatet starter. CAT 2 vil måtte rydde inngåtte kontrakter mellom 5 måneder etter at RTS trådte i kraft og mandatets begynnelse dersom kontrakten har en gjenværende løpetid på mer enn 6 måneder på datoen startet. European Union - Forventet start av CDS clearing mandater for CAT 3.In Oktober 2015 ESMA utgav endelig utkast til RTS på CDS clearing mandatet som ble godkjent av EU-kommisjonen Etter godkjenning av EU-kommisjonen vil ESMA-forslaget bli gjenstand for ikke-innsigelse fra EUs parlament og råd Etter dette trinnet vil ESMA RTS trer i kraft, dvs. vil bli juridisk bindende. Mandatet for CDS forventes å gjelde etter innfasingen nedenfor. CAT 1 clearingmedlemmer 9 måneder fra ikrafttredelse Q4 2016-Q1 2017.CAT 2 Finans Alternative investeringsfond over 8 milliarder terskel 15 måneder fra ikrafttredelse Q2 Q3 2017.CAT 3 Finans Alternative investeringsfond under 8 milliarder terskel 21 måneder fra ikrafttredelse Q4 2017-Q1 2018.CAT 4 Ikke-finansielle 3 år fra ikrafttredelse Q1 Q2 2019.E uropean union - Forventet start av CDS clearing mandater for CAT 4. I oktober 2015 utstedte ESMA utkast til RTS på CDS clearing mandatet som ble godkjent av EU-kommisjonen. Etter godkjenning av EU-kommisjonen vil ESMA-forslaget bli underlagt ikke - innvendinger fra EUs parlament og råd Etter dette trinnet vil ESMA RTS tre i kraft, dvs. vil bli juridisk bindende. Mandatet for CDS forventes å gjelde etter innfasingen nedenfor. CAT 1 clearingmedlemmer 9 måneder fra ikrafttredelse Q4 2016 - Q1 2017.CAT 2 Finans Alternative investeringsfond over 8 milliarder terskel 15 måneder fra ikrafttredelse Q2 Q3 2017.CAT 3 Finans Alternative investeringsfond under 8 milliarder terskel 21 måneder fra ikrafttredelse Q4 2017-Q1 2018.CAT 4 Ikke - Finans 3 år fra ikrafttredelse Q1 Q2 2019.ASIC Australian Securities and Investments Commission. BCBS Baselkomiteen for banktilsyn. CCP Central Motpart. CDS Kreditt Standard Swaps. CPMI Utvalg på Betalinger og M Arket Infrastructures. CRDIV Kapitalkrav Direktiv. CRR Kapitalkrav Regulering. DCO Derivater Clearing Organisasjon. EBA European Banking Authority. EC European Commission. EIOPA European Insurance and Occupational Pensions Authority. EMIR European Market Infrastructure Regulation. ESMA European Securities and Markets Authority. EU European Union. FINMA Swiss Financial Market tilsynsmyndighet. FX Foreign Exchange. IRS Rentesats Swaps. IOSCO International Organization of Securities Commissions. JFSA Japan Financial Services Agency. HKMA Hong Kong Monetary Authority. MAS Monetary Authority of Singapore. MiFIR Markets In Financial Instruments Regulation. MSP Major Swap Participant. RSD Rapportering startdato. RTS Regulatory Technical Standards. SDR Swap Data Repository. SFC Securities and Futures Commission Hong Kong. Ansvarsfraskrivelse Innholdet i dette dokumentet er kun gitt til orientering og er ment som en bred oversikt. av visse regulatoriske hensyn ons Informasjonen i dette dokumentet kan endres og LCH påtar seg ingen plikt eller ansvar for å oppdatere slik informasjon. Dette dokumentet inneholder ikke og inneholder ikke en detaljert beskrivelse av noen av de temaene som er omtalt her, og er ikke utarbeidet for ethvert bestemt publikum Følgelig kan du ikke stole på innholdet i dette dokumentet og bør søke ditt eget uavhengig juridisk råd Ingenting i dette dokumentet bør anses som juridisk rådgivning. Kjenn Ukjent forbereder SEF-handlet FX-alternativer.10 Februar 2014 Skrevet av Banking Tech. Med hensyn til transaksjoner som involverer swaps som er underlagt clearingkravet, skal motpartene utføre transaksjonen i et handelsregister som er utpekt som et kontraktsmarked eller gjennomføre transaksjonen i en swap-utførelsesfasilitet. Robert Gray er salgsjef for EMEA hos Dion Global Solutions. With Disse ordene lanserte Dodd-Frank-loven en ny akronym i alfabetssuppet på moderne kapitalmarkeder. I årene siden har Swap Execution Facilities vært gjenstand for gjentatte diskusjoner, konsultasjoner, innleveringer og tolkninger, skriver Robert Gray Deadlines har blitt presset tilbake , og presset tilbake igjen. FX-aktører så på leting etter sidelinjen før det ble bekreftet at FX-opsjoner og NDFer skulle bli klassifisert som swaps av CFTC og underlagt de nye kravene til valutahandel. Og nå, etter tre år med rasende wrangling, SEFs er endelig her. Klarhet og forvirring. De fleste 20 organisasjoner registrert som en SEF med CFTC før fristen i oktober i fjor men i tråd med forvirringen og kompleksiteten som har omringet SEFer siden de ble først foreslått, har bevegelsen ikke skapt klarheten som noen hadde håpet på. Til tross for de meget klare tidsfrister, klarte ikke minst to operatører av elektroniske opsjonsplattformer å registrere seg, citerer uventede endringer i de endelige reglene og forskriftene CFTC har publisert en rekke ikke-handlingsbrev som gir SEFs mer tid til å møte visse regler, inkludert forhåndsdefinisjoner, rapportering og bekreftelseskrav. Brukerne får også mer tid til å gjennomgå SEF regelbøker og signere brukeravtaler. Hvis dette ikke var nok, er det andre klare problemet at de prescriptive tendensene til amerikanske regulatorer står i motsetning til den mer direkte tilnærmingen som er tatt i Europa. Behandlingen av FX-opsjoner er svært forskjellig i begge jurisdiksjoner og til dags dato, FX-alternativer faller ikke under EMIRs oppgave I motsetning til dette, MiFID og MiFID II, som introduserte konkurransedyktige, multimediehandelsmiljøer, allerede cove r alle finansielle instrumenter Nominelt minst disse inkluderer et FX-alternativ, noe som ytterligere kompliserer det internasjonale landskapet. Fult i live til muligheten for regulatorisk arbitrage, og motvillig til å se New York s swaps business decamp til London eller Frankfurt, regulatorer er usannsynlig å forlate disse anomalier på plass for lenge Vi har allerede sett en mer samordnet innsats for å skape like vilkår og klart definere reglene ESMA kunngjorde nylig en fast frist for 12 februar 2014 for bedrifter som måtte registrere seg for obligatoriske handelsrapportering Dette er ikke bare over FX, men alle andre overklassifiseringsklasser. Så hva betyr alt dette for deltakere i FX-opsjonsmarkedene? Vi kan sikkert forvente at eventuell konsolidering mellom første tranche av SEFs skal lanseres. De underliggende prinsippene om åpenhet, synlighet og kontroll er rikelig klare. Hvert aspekt av handels - og beslutningsprosessen vil Jeg registreres, rapporteres og er klar til å revidere. Handelshus må møte disse kravene og bygge best praksis i driften slik at de kan tilpasse seg disse og eventuelle endringer i linjen. Dessverre, til tross for frister som ESMA, nærmer seg raskt , rapportering er ikke noe markedet er for tiden forberedt på. Problemet er at mange deltakere er uten infrastruktur og programvareverktøy som kreves for å falle i tråd med obligatoriske rapporteringsprosedyrer. Forberedelse for fremtiden. Oversatt til den daglige virkeligheten i FX opsjonshandel vil det ikke lenger være nok for bankene å utføre en handel på vegne av en klient og bare informere dem om resultatene. Det vil heller ikke være akseptabelt å gi den klienten utelukkende en rettferdig utførelseskapasitet. Den spesielle utfordringen med FX-opsjonene plassen er at det er et veldig skreddersydd marked. Ifølge en undersøkelse fra Bank of International Settlements BIS er nesten 10 prosent av alle handler regnskapsført f eller av ikke-finansielle selskaper, hvorav mange vil bruke alternativer for å sikre sine valutaposisjoner. Skassører hos disse organisasjonene er på utkikk etter en unik kontrakt som gjelder deres spesielle omstendigheter. Det finnes ingen historiske prisdata, og å finne midtmarkedsrenten er Utfordringer i beste fall Bankene trenger å garantere et uovertruffen nivå av åpenhet, ikke bare for å demonstrere effektiviteten av deres handelsstrategi, men også for å beskytte seg mot potensielle anklager om skyggefull oppførsel. For å gjøre det, vil FX-opsjonshandlere trenge tre viktige evner. For det første, de vil kreve nøyaktig og åpen prising samt verdivurderinger som brukes konsistent på alle stadier av arbeidsflyten. Dernest vil de kreve fleksibilitet når det gjelder valg av prismodeller for å sikre at de mest hensiktsmessige velges. Til slutt er det behov for støtte for effektiv prisoppdagelse både for single trades og hele bøker av alternativer. Det vil også være behov for å være abil å foreta analyse før og etter handel av handelsbeslutninger og effektiv rapportering for å sikre at klientene blir informert på hvert trinn. Det vil nesten helt sikkert inkludere nøyaktig stresstesting og scenarioanalyse for å sikre at porteføljene er i samsvar med klientmandatene og regelverket. Skulle FX-alternativer gå videre til børsene, blir de mer følsomme overfor markedsbevegelser. Det er sannsynlig at overnatterløpet ikke vil tilfredsstille kunder, som vil vite verdsettelsen av deres beholdninger i nær sanntidshandlere, vil trolig trenge muligheten til å beregne markeringen - markedet for flere porteføljer og tusenvis av opsjonsstillinger på en svært kort tidsramme. Selskapets rolle i valutamarkedet har kastet opp en annen utfordring med hensyn til SEF-regelverket. I utgangspunktet krevde CFTC investorer å utstede Request for Quotes til fem banker eller markeds beslutningstakere for hver potensiell handel Lobbying har redusert det til to, men det vil til slutt stige til tre. Bekymringen er at selv om m Ultiple RFQs gir inntrykk av økt konkurranse, det øker også risikoen for informasjonslekkasje igjen forsterket av den skreddersydde men sporadiske karakteren til markedet som har den nøyaktige motsatte effekten. Banks og deres klienter trenger derfor verktøy som gjør at de kan jobbe fra det samme utjevning av handel over en tidsperiode og prismodell for å lette en handel Med denne typen system på plass, kan en bedriftskassør stole på at banken hans kan sende tilbake en pris for en bestemt struktur med et enkelt klikk Traders kan prisere det og vurdere hvordan det passer inn i boken, og kassøren kan bestemme hvorvidt han eller hun skal fullføre handel. Hvert stadium er fanget i samme system, slik at prissetting forblir nøyaktig, gapet mellom en ordre blir plassert, priset og utført er redusert til sekunder, og informasjonslekkasje minimeres. Til slutt vil firmaene til slutt måtte forutse og håndtere sikkerhetskravene til dags dato. Sentral clearing vil uunngåelig føre til firmaer som har betydelige posisjoner i hvert clearinghus, med kapitalkrav krav som krever at de er i stand til å beregne og deretter holde tilstrekkelig kapital mot disse stillingene. Det er også en utfordring for clearinghus og handelsregistre som må kunne beregne margin. Dette er en utfordring for FX opsjonsrommet som helhet Foreløpig er sentral clearing ikke mandat, men regulatorisk bane tyder på at det bare er et spørsmål om tid. De enestående dataene som nå er rettet mot disse organene, er overveldende systemene på plass. Det er også fortsatt litt forvirring om hvordan og om clearing av husene vil kunne oversette dataene til meningsfylt informasjon og gjøre det mulig for handelspartner å gjennomføre en mark-to-market av deres bøker. Vinner av mulighet. Så for all forvirring rundt SEFs, clearing og overordnet regulatoriske regler, er det også noen svært klare krav som har oppstått Mens industriorganer og regulatorer fortsetter å vie RK på raffinering av rammen, kan deltakerne med fordel tilbringe denne gangen forberede seg på kommende endringer. Vinduet for å presse tilbake på regulering og forlenge tidsfrister lukkes raskt. I stedet er det et vindu med mulighet til å stjele en marsj på konkurrenter, og åpner seg. Flyttet til elektronisk børser vil sannsynligvis øke markedsandelen til FX-opsjoner og dramatisk øke omsetningen som følge av valutamarkedet. Opplevd risiko vil redusere. Flere selskaper vil sannsynligvis flytte sine sikringsstrategier fra futures til alternativer, og forenkling av gjennomføringen vil åpne markedet for mer non-traditional players However, the advantages of early adoption will only be available to trading firms that get their own processes and systems in order.

Comments

Popular posts from this blog

Hukum Investasi Forex Menurut Islam

Forex menurut Hukum Islam Forfatter: sinjotaro Investasi FOREX trading merupakan investasi yang sangat menjanjikan dimana kita bisa memperoleh profit yang cukup lumayan dalam waktu yang relatif singkat. Apalagi dengan kehadiran Megler forex online yaitu Markedsplassen medlemmet valuta forex signal på internett, semakin memudahkan settiap orang untuk mendulang profit di bisnis bahkan tanpa harus melewati upaya belajar yang terlalu lama dan tanpa harus memahami analisa technikalmaupun fundamental yang memusingkan kepala. Pengeskap for handelsmenn-handelsmann forex profesjonell sangat enn japansk meningskalkulator pelaku-pelaku bisnis lainnya seperti pelaku bisnis MLM enn perdagangan konvensional. Tapi kemudian banyak yang mempertanyakan kehalalan dari haril yang diperoleh bisnis forex trading ii dikarenakan sifatnya yang abstrak dan tidak kasat mata. Sebagian umat Islam meragukan kehalalan praktik perdagangan berjangka. Bagaimana menurut padangan para pakar Islam Jangan engkau menjual se...